Volvo Personal Service

Bij Hooftman geloven we dat service méér is dan alleen onderhoud aan de auto. Het is een moment van persoonlijke aandacht, vertrouwen en gemak. Met het Volvo Personal Service (VPS) concept van Volvo bieden we u een unieke service-ervaring: de technicus is uw contactpersoon tijdens het werkplaatsbezoek. Zonder tussenpersonen en met een heldere communicatie.

 

Onze vestigingen in Waddinxveen en Woerden laten zien hoe krachtig deze aanpak is. Klanten waarderen de persoonlijke benadering, de snelheid van de service en het directe contact met hun eigen technicus. De resultaten spreken voor zich met een hogere klanttevredenheid, meer herhaalbezoeken en een sterkere klantbinding!

 

“Klanten vinden het prettig dat ze kunnen wachten in een comfortabele omgeving, terwijl hun auto wordt onderhouden. Ze krijgen uitleg van de technicus en kunnen direct vragen stellen. Dat persoonlijke contact maakt écht het verschil.” – Martine Hooftman, directie Hooftman

Volvo Personal Service teams

Om goed te kunnen werken volgens het Volvo Personal Service concept zijn er ook aanpassingen gedaan in de werkplaatsen. De nieuwe werkplaatsen in Waddinxveen en zijn zo ingericht dat twee autotechnici tegelijkertijd aan uw auto kunnen werken. Al het werkmateriaal ligt bij de hand en door de speciale LED verlichting is het voor de technici nog prettiger werken. Samen voeren zij alle reparaties én de controles uit welke nodig zijn aan uw auto. U kan hierdoor sneller met uw Volvo de weg weer op.

 

Een nieuw concept vraagt uiteraard om training van het team. Samen met Volvo Car Nederland wordt er dagelijks gewerkt aan het eigen maken van alle onderdelen die horen bij Volvo Personal Service. Met oog voor de persoonlijke trainingsbehoefte van alle teamleden is het serviceproces stap voor stap doorlopen.

Hoe werkt het in de praktijk?

Bij het brengen van uw Volvo heeft u voortaan direct contact met uw Peronsal Service Technican (PST-er). Deze zal met u de geplande werkzaamheden doornemen. Ook kan de technicus tijdens de uitvoering van de serviceopdracht met u contact opnemen voor mogelijke aanvullende advieswerkzaamheden.

 

Waar mogelijk zal de technicus de autosleutels ook weer aan u overhandigen en de toelichting op de uitgevoerde werkzaamheden met de bijbehorende kostenopgaaf aan u geven. U heeft hierdoor zoveel mogelijk één aanspreekpunt. Dat werkt prettig en voorkomt miscommunicatie!

Uw Volvo klaar terwijl u wacht

Het Volvo Personal Service concept brengt met zich mee dat de duur van de werkplaatsopdracht, bij het werken in teams van twee, wordt verkort. Dus terwijl u wacht, een kop heerlijke koffie drinkt en/of gebruik maakt van één van de flex-werkplekken, staat uw auto alweer voor u klaar!

 

Heeft u naar aanleiding van deze nieuwe manier van werken vragen of opmerkingen dan horen wij dat natuurlijk graag!

 

Samen met u bouwen we aan een servicebeleving die past bij Hooftman: persoonlijk, professioneel en klantgericht.

Bel ons met uw vraag

Waddinxveen
0182 – 642100

Schoonhoven
0182 – 324222

Woerden
0348 – 462200

Alphen a/d Rijn
0172 – 424163

Nieuws van Hooftman

hooftman-75-jaar-bovag
Hooftman

Hooftman viert platina jubileum BOVAG

Hooftman viert platina jubileum BOVAG We vierden gedurende de afgelopen maanden ons 75 jarig jubileum, een bijzondere mijlpaal. Dat vond ook Jan Pieter van der Meulen, accountmanager bij BOVAG. Hij overhandigde daarom afgelopen vrijdag aan Ivor en Martine Hooftman een speciale oorkonde. Martine & Ivor

Lees verder »
hooftman-winterbanden-webshop
Volvo

De webshop bij Hooftman

De nieuwe webshop bij Hooftman Het is zover, een nieuwe webshop bij Hooftman! We hebben er hard aan gewerkt om alle winterwielen en zomerwielen in de nieuwe webshop te plaatsen. De nieuwe webshop is nog volop in ontwikkeling en er zullen in de komende periode

Lees verder »
nieuws-anders-bij-hooftman-martine-ivor
Volvo

Hooftman Autobedrijf doet het anders

De Persoonlijke Service van Volvo Wie bij Hooftman in Waddinxveen binnenstapt, kan het niet ontgaan. Een enorme transparante glazen wand biedt de wachtende klanten uitzicht op wat de technici met hun auto’s aan het doen zijn. Als een kok die het liefst in het midden

Lees verder »
nieuws-hooftman-app
Volvo

Waarschuwing en opsporing bij diefstal

Volvo On Call Waarschuwing en opsporing bij diefstal. Met behulp van GPS-positionering en GSM-techniek kan Volvo support u helpen om uw gestolen auto op te sporen. Ivor Hooftman Diefstalwaarschuwing   Wanneer het alarm van uw auto afgaat, krijgt u eerst een sms op het telefoonnummer

Lees verder »
c40-recharge-hooftman-volvo.jpg
Overig

C40 Recharge

De Volvo C40 Recharge Kiezen hoeft niet Met de C40 Recharge hoeft u niet te kiezen tussen vlot of verantwoord rijden. Neem plaats, kies de juiste versnelling en vertrekken maar. Er is geen startknop en u rijdt met slechts één pedaal. Geniet van de verfijnde

Lees verder »

Nieuwsupdate

Mis geen exclusieve uitnodigingen, acties en nieuwsberichten!
Meld u aan voor de Hooftman Nieuwsbrief.