Volvo Personal Service

Bij Hooftman geloven we dat service méér is dan alleen onderhoud aan de auto. Het is een moment van persoonlijke aandacht, vertrouwen en gemak. Met het Volvo Personal Service (VPS) concept van Volvo bieden we u een unieke service-ervaring: de technicus is uw contactpersoon tijdens het werkplaatsbezoek. Zonder tussenpersonen en met een heldere communicatie.

 

Onze vestigingen in Waddinxveen en Woerden laten zien hoe krachtig deze aanpak is. Klanten waarderen de persoonlijke benadering, de snelheid van de service en het directe contact met hun eigen technicus. De resultaten spreken voor zich met een hogere klanttevredenheid, meer herhaalbezoeken en een sterkere klantbinding!

 

“Klanten vinden het prettig dat ze kunnen wachten in een comfortabele omgeving, terwijl hun auto wordt onderhouden. Ze krijgen uitleg van de technicus en kunnen direct vragen stellen. Dat persoonlijke contact maakt écht het verschil.” – Martine Hooftman, directie Hooftman

Volvo Personal Service teams

Om goed te kunnen werken volgens het Volvo Personal Service concept zijn er ook aanpassingen gedaan in de werkplaatsen. De nieuwe werkplaatsen in Waddinxveen en zijn zo ingericht dat twee autotechnici tegelijkertijd aan uw auto kunnen werken. Al het werkmateriaal ligt bij de hand en door de speciale LED verlichting is het voor de technici nog prettiger werken. Samen voeren zij alle reparaties én de controles uit welke nodig zijn aan uw auto. U kan hierdoor sneller met uw Volvo de weg weer op.

 

Een nieuw concept vraagt uiteraard om training van het team. Samen met Volvo Car Nederland wordt er dagelijks gewerkt aan het eigen maken van alle onderdelen die horen bij Volvo Personal Service. Met oog voor de persoonlijke trainingsbehoefte van alle teamleden is het serviceproces stap voor stap doorlopen.

Hoe werkt het in de praktijk?

Bij het brengen van uw Volvo heeft u voortaan direct contact met uw Peronsal Service Technican (PST-er). Deze zal met u de geplande werkzaamheden doornemen. Ook kan de technicus tijdens de uitvoering van de serviceopdracht met u contact opnemen voor mogelijke aanvullende advieswerkzaamheden.

 

Waar mogelijk zal de technicus de autosleutels ook weer aan u overhandigen en de toelichting op de uitgevoerde werkzaamheden met de bijbehorende kostenopgaaf aan u geven. U heeft hierdoor zoveel mogelijk één aanspreekpunt. Dat werkt prettig en voorkomt miscommunicatie!

Uw Volvo klaar terwijl u wacht

Het Volvo Personal Service concept brengt met zich mee dat de duur van de werkplaatsopdracht, bij het werken in teams van twee, wordt verkort. Dus terwijl u wacht, een kop heerlijke koffie drinkt en/of gebruik maakt van één van de flex-werkplekken, staat uw auto alweer voor u klaar!

 

Heeft u naar aanleiding van deze nieuwe manier van werken vragen of opmerkingen dan horen wij dat natuurlijk graag!

 

Samen met u bouwen we aan een servicebeleving die past bij Hooftman: persoonlijk, professioneel en klantgericht.

Bel ons met uw vraag

Waddinxveen
0182 – 642100

Schoonhoven
0182 – 324222

Woerden
0348 – 462200

Alphen a/d Rijn
0172 – 424163

Nieuws van Hooftman

opening-schoonhoven-hooftman
Hooftman

Heropening Schoonhoven

Vestiging Schoonhoven feestelijk heropend! Op 1 juni j.l. vierden we met ruim 200 klanten en relaties van Ron Meester en z’n team de officiële heropening van Hooftman Schoonhoven. Na een flinke verbouwing was het eindelijk zover om te proosten op het eindresultaat en kunnen we

Lees verder »
nieuws-volvo-ex30-hooftman
Hooftman

De nieuwe Volvo EX30

Volvo EX30 Op woensdag 7 juni om 13.30 uur maakt de nieuwe, volledig elektrische Volvo EX30 zijn wereldwijde debuut. Dus hou het nieuws in de gaten, we onthullen in de komende weken veel meer details over onze nieuwe SUV. Ivor Hooftman Op woensdag 7 juni

Lees verder »
nieuws-huisarten auto-hooftman
Hooftman

Nieuw Volvo’s huisartsenpost

𝗡𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝗩𝗼𝗹𝘃𝗼’𝘀 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗵𝘂𝗶𝘀𝗮𝗿𝘁𝘀𝗲𝗻𝗽𝗼𝘀𝘁 𝗠𝗶𝗱𝗱𝗲𝗻-𝗛𝗼𝗹𝗹𝗮𝗻𝗱 Voor de vierde keer mocht Ron Meester namens team Hooftman en Volvo Car Nederland nieuwe Volvo’s aan de huisartsenpost Midden-Holland overhandigen, dit keer bij Restaurant De Nieuwe Polderkeuken in Stolwijk. Deze gloednieuwe XC60’s worden vanaf nu ingezet in de regio

Lees verder »
updatesoftware-hooftman
support

Problemen, oplossingen en tips Google infotainment

Problemen, oplossingen en tips Google infotainment Welkom op deze pagina over eventuele problemen met het Google infotainment. Hieronder vindt u de meest voorkomende problemen, oplossingen en tips voor uw Volvo met Google infotainment. Sommige onderwerpen zijn ook van toepassing voor de Polestar 2. Heeft u

Lees verder »

Nieuwsupdate

Mis geen exclusieve uitnodigingen, acties en nieuwsberichten!
Meld u aan voor de Hooftman Nieuwsbrief.