Volvo Personal Service (VPS)

Innovatie in de werkplaats

Volvo en Hooftman blijven innoveren. Volvo is wereldwijd het eerste merk dat een totaal nieuwe werkwijze introduceert voor service en reparatie, namelijk Volvo Personal Service (VPS). De werkplaats van de vestigingen Woerden en Waddinxveen hebben een metamorfose ondergaan om dit nieuwste concept te kunnen uitrollen.

Vriendelijk, duurzaam en snel

De nieuwe werkplaats is zo ingericht dat twee autotechnici tegelijkertijd aan uw auto kunnen werken. Al het werkmateriaal ligt bij de hand en door de speciale LED verlichting is voor de autotechnici nog prettiger werken. Samen voeren zij alle reparaties én de controles uit welke nodig zijn aan uw auto. U kan hierdoor sneller met uw Volvo de weg weer op.

 

Een nieuw concept vraagt uiteraard om training van het team. In de afgelopen periode is samen met Volvo Car Nederland hard gewerkt aan het eigen maken van alle onderdelen die horen bij Volvo Personal Service. Met oog voor de persoonlijke trainingsbehoefte van alle teamleden is het serviceproces stap voor stap doorlopen.

 

De vestiging in Woerden is klaar voor de toekomst en op dit moment wordt het team in Waddinxveen getraind, om u straks nog beter van dienst te kunnen zijn.

Direct contact met een technicus

Bij het brengen van uw Volvo heeft u voortaan direct contact met uw persoonlijke autotechnicus. Hij zal met u de geplande werkzaamheden doornemen. Ook kan hij tijdens de uitvoering van de serviceopdracht met u contact opnemen voor mogelijke aanvullende advieswerkzaamheden. Waar mogelijk zal de autotechnicus de autosleutels ook weer aan u overhandigen en de toelichting op de uitgevoerde werkzaamheden met de bijbehorende kostenopgaaf  aan u geven. U heeft hierdoor zoveel mogelijk één aanspreekpunt. Dat werkt prettig en voorkomt miscommunicatie.

Uw Volvo klaar terwijl u wacht

Het Volvo Personal Service concept brengt met zich mee dat de duur van de werkplaatsopdracht, bij het werken in teams van twee, wordt verkort. Dus terwijl u wacht, een kop heerlijke koffie drinkt en/of gebruik maakt van één van de flex-werkplekken, staat uw auto alweer voor u klaar!

 

Toekomst

 

Wij omarmen het nieuwe werkplaatsconcept van Volvo en zullen in de loop van de tijd ook in onze andere vestigingen gaan werken vanuit de Volvo Personal Service gedachte. Heeft u naar aanleiding van deze nieuwe manier van werken vragen of opmerkingen dan horen wij dat natuurlijk graag.

Bel ons met uw vraag

Waddinxveen
0182 – 642100

Schoonhoven
0182 – 324222

Woerden
0348 – 462200

Alphen a/d Rijn
0172 – 424163

Nieuws van Hooftman

updatesoftware-hooftman
support

Problemen, oplossingen en tips Google infotainment

Problemen, oplossingen en tips Google infotainment Welkom op deze pagina over eventuele problemen met het Google infotainment. Hieronder vindt u de meest voorkomende problemen, oplossingen en tips voor uw Volvo met Google infotainment. Sommige onderwerpen zijn ook van toepassing voor de Polestar 2. Heeft u

Lees verder »
nieuws-black-editon-bij-hooftman
Actie

Volvo Black Editions

Volvo Black Editions Extra sportieve Volvo’s, tijdelijk als Black Edition Editions! Bestaande uit: grille met omlijsting, het Iron Mark, de beide spiegelkappen en de letters V-O-L-V-O op de achterzijde, alles in fraai hoogglans zwart! Oscar Grootegoed Volvo EC40 en EX40 Black Editions EX40 Black Edition

Lees verder »
nieuws-achterwielaandrijving-volvo-c40-en-xc40-elektrisch-hooftman
Volvo

Achterwielaandrijving elektrische C40 en XC40

Achterwielaandrijving voor volledig elektrische Volvo C40- en XC40-modellen Volvo introduceert product upgrades voor de XC40 Recharge en de C40 Recharge voor modeljaar 2024. Dankzij nieuwe aandrijflijnen en verbeteringen aan accupakketten wordt nu een grotere actieradius gerealiseerd voor beide modellen. Bij sommige uitvoeringen leiden de upgrades

Lees verder »

Nieuwsupdate

Mis geen exclusieve uitnodigingen, acties en nieuwsberichten!
Meld u aan voor de Hooftman Nieuwsbrief.