Volvo Personal Service (VPS)

Innovatie

Volvo en Hooftman blijven innoveren. Volvo is wereldwijd het eerste merk dat een totaal nieuwe werkwijze introduceert voor service en reparatie, namelijk Volvo Personal Service (VPS). De werkplaats van Hooftman Woerden heeft een metamorfose ondergaan om dit nieuwste concept te kunnen uitrollen.

Vriendelijk, duurzaam en snel

De nieuwe werkplaats is zo ingericht dat twee autotechnici tegelijkertijd aan uw auto kunnen werken. Al het werkmateriaal ligt bij de hand en door de speciale LED verlichting is voor de autotechnici nog prettiger werken. Samen voeren zij alle reparaties én de controles uit welke nodig zijn aan uw auto. U kan hierdoor sneller met uw Volvo de weg weer op.

Een nieuw concept vraagt uiteraard om training van het service team. In het afgelopen halfjaar is samen met Volvo Car Nederland hard gewerkt aan het eigen maken van alle onderdelen die horen bij Volvo Personal Service. Met oog voor de persoonlijke trainingsbehoefte van alle teamleden is het serviceproces stap voor stap doorlopen.

Werkplaats Receptie Hooftman
Vps Onder De Auto

Bij het brengen van uw Volvo heeft u voortaan direct contact met uw persoonlijke autotechnicus. Hij zal met u de geplande werkzaamheden doornemen. Ook kan hij tijdens de uitvoering van de serviceopdracht met u contact opnemen voor mogelijke aanvullende advieswerkzaamheden. Waar mogelijk zal de autotechnicus de autosleutels ook weer aan u overhandigen en de toelichting op de uitgevoerde werkzaamheden met de bijbehorende kostenopgaaf  aan u geven. U heeft hierdoor zoveel mogelijk één aanspreekpunt.Dat werkt prettig en voorkomt miscommunicatie.

Uw Volvo klaar terwijl u wacht

Het Volvo Personal Service concept brengt  met zich mee dat de duur van de werkplaatsopdracht, bij het werken in teams van twee, wordt verkort. Dus terwijl u wacht, een kop heerlijke koffie drinkt en/of gebruik maakt van één van de flex-werkplekken, staat uw auto alweer voor u klaar!

Toekomst

Wij omarmen het nieuwe werkplaatsconcept van Volvo en zullen in de loop van de tijd ook in onze andere vestigingen gaan werken vanuit de Volvo Personal Service gedachte. Heeft u naar aanleiding van deze nieuwe manier van werken vragen of opmerkingen dan horen wij dat natuurlijk graag.

Ja, u kunt tegen betaling een vervangende auto of een (elektrische) leenfiets mee krijgen.

Category: Aftersales

Voor het veilig en betrouwbaar functioneren van uw auto is goed onderhoud belangrijk. In het serviceboekje staat bij welke kilometrage de auto onderhoud nodig heeft. Door de controles en vervangingen voorkomt u vroegtijdige slijtage, eventuele hoge kosten bij defecten en de kans op verhoogd brandstof- of olieverbruik.

Category: Aftersales

U kunt een afspraak maken bij de receptie op een van onze vestigingen. Ook kunt u eenvoudig via onze website een afspraak inplannen.

Category: Aftersales

Wij hebben vestigingen in Waddinxveen, Schoonhoven, Woerden en Alphen aan den Rijn.

Category: Aftersales

Staat u met pech langs de weg, dan kunt u contact opnemen met Volvo Assistance (NL: 0800 865 86 22 77 / EU: + 31 70 314 51 76)

Category: Aftersales

Load More

Werkplaatsafspraak

Werkplaats afspraak