• Navigatie Update Door Hooftman Volvo

KAARTEN NAVIGATIE UPDATEN

Zorgeloze mobiliteit. Dat is waar we voor staan. Bij Hooftman Volvo bent u aan het juiste adres voor jaarlijks onderhoud, APK, aircocheck en reiniging, Service op Maat en schadeherstel. Ook voor het updaten van de navigatie kaarten bent u welkom!

Jaarlijks komen er vele nieuwe autowegen, snelwegen en andere paden bij. Het Sensus Navigation systeem in uw Volvo kunnen wij up-to-date houden door de nieuwste kaarten te laden.

U kunt ook eenvoudig zelf deze kaarten updaten, via de Volvo Cars website. Bekijk hier de beschikbare kaarten. Kunt u de juiste kaarten niet vinden of lukt het downloaden niet? 

Aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team helpt u graag! Kom langs op een van onze vestigingen of neem online contact met ons op.

Navigatie By Hooftman
Monteur Hooftman

Ook na de aankoop van uw Volvo zijn we graag uw vaste servicepunt:

Bij een auto met internetverbinding zijn meerdere autosystemen rechtstreeks vanaf het middendisplay bij te werken.

Navigatie Updates vanuit de auto

(Geldt alleen voor een auto met internetverbinding.)

Hieronder volgen veelgestelde vragen en antwoorden over updates die rechtstreeks vanuit de auto worden verricht.

Wat betekent de melding “No connection to service”?

De melding “No connection to service” houdt in, dat er geen verbinding is met de desbetreffende dienst. Er zijn meerdere oorzaken te bedenken voor het feit dat er geen verbinding is. Hier volgt een lijst met mogelijke oorzaken en oplossingen.

[ultimate-faqs include_category=’Navigatie’ ]

Werkplaatsafspraak

Werkplaats afspraak

Occasions

Onze voorraad

Proefrijden

Boek een proefrit