Ja, u kunt ten alle tijden vrijblijvend een proefrit maken. Wanneer u vooraf contact met ons opneemt heeft u de zekerheid dat de auto nog op voorraad is.

Ja, u kunt tegen betaling een vervangende auto of een (elektrische) leenfiets mee krijgen.

Category: Aftersales

Ja, het is mogelijk om uw auto te financieren, zowel zakelijk als particulier.

Ja, u kunt uw huidige auto bij ons inruilen.

Ja, nadat u bij ons een offerte aanvraag heeft gedaan, sturen wij zo spoedig mogelijk een offerte voor het aangevraagde model.

Wanneer de auto op voorraad staat kan deze gemiddeld met twee weken geleverd worden. Als de auto niet op voorraad staat informeert de dealer de levertijd.

U dient ervoor te zorgen dat de betaling op de dag van aflevering bij ons binnen is. Wanneer wij de betaling nog niet hebben ontvangen, kunnen wij uw auto helaas niet leveren.

Voor het veilig en betrouwbaar functioneren van uw auto is goed onderhoud belangrijk. In het serviceboekje staat bij welke kilometrage de auto onderhoud nodig heeft. Door de controles en vervangingen voorkomt u vroegtijdige slijtage, eventuele hoge kosten bij defecten en de kans op verhoogd brandstof- of olieverbruik.

Category: Aftersales

U kunt een afspraak maken bij de receptie op een van onze vestigingen. Ook kunt u eenvoudig via onze website een afspraak inplannen.

Category: Aftersales

Ja, u kunt elke nieuwe Volvo rijden volgens een Private Lease constructie.

U kunt een contactformulier invullen via onze website of uw vraag stellen via onze Facebook en Instagram kanalen.

Wij hebben vestigingen in Waddinxveen, Schoonhoven, Woerden en Alphen aan den Rijn.

Category: Aftersales

Staat u met pech langs de weg, dan kunt u contact opnemen met Volvo Assistance (NL: 0800 865 86 22 77 / EU: + 31 70 314 51 76)

Category: Aftersales

Ja, u kunt tegen betaling een vervangende auto of een (elektrische) leenfiets mee krijgen.

Category: Aftersales

Voor het veilig en betrouwbaar functioneren van uw auto is goed onderhoud belangrijk. In het serviceboekje staat bij welke kilometrage de auto onderhoud nodig heeft. Door de controles en vervangingen voorkomt u vroegtijdige slijtage, eventuele hoge kosten bij defecten en de kans op verhoogd brandstof- of olieverbruik.

Category: Aftersales

U kunt een afspraak maken bij de receptie op een van onze vestigingen. Ook kunt u eenvoudig via onze website een afspraak inplannen.

Category: Aftersales

Wij hebben vestigingen in Waddinxveen, Schoonhoven, Woerden en Alphen aan den Rijn.

Category: Aftersales

Staat u met pech langs de weg, dan kunt u contact opnemen met Volvo Assistance (NL: 0800 865 86 22 77 / EU: + 31 70 314 51 76)

Category: Aftersales

Load More

Zorg op een van de onderstaande manieren ervoor dat uw auto een actieve internetverbinding heeft:

Start de app vervolgens opnieuw door terug te gaan naar het homescherm en vervolgens op Download Center te tikken.

Category: Navigatie

Start de app opnieuw door terug te gaan naar het homescherm en vervolgens op Download Center te tikken. Er wordt een nieuwe zoekopdracht gestart, waarbij een aanvraag naar de applicatiemanager wordt gestuurd. Als de foutmelding 12 uur lang herhaaldelijk verschijnt, is de dienst mogelijk tijdelijk onbereikbaar of wegens onderhoud niet beschikbaar. Neem voor meer hulp contact op met de Volvo-dealer of de klantenservice van Volvo Cars, als de fout langer dan 48 uur aanhoudt.

Category: Navigatie

Als u de dienst Download Center 12 maanden lang niet hebt gebruikt, zal de eerstvolgende keer dat u de dienst gebruikt de activering langer (zo’n 60 seconden) duren. Een volgende keer dat u de applicatiemanager gebruikt, zal de activering sneller verlopen (mits er minder dan 12 maanden zijn verstreken sinds het laatste gebruik).

Als de internetverbinding van de auto wegvalt tijdens een lopende update, is het zaak de internetverbinding te controleren en de functie opnieuw te starten.

Category: Navigatie

Als een lopende update vastloopt, ondanks dat de auto opnieuw is gestart, kunt u een erkende Volvo-werkplaats bezoeken om het probleem te laten verhelpen.

Category: Navigatie

Er is maximaal 10 GB aan ruimte voor apps. Als de beschikbare ruimte op is, zijn rechtstreekse updates vanuit de auto niet mogelijk. Bij opslag van grote hoeveelheden offlinemuziek kan de geheugenruimte vol raken. Maak ruimte vrij door bijvoorbeeld een app of opgeslagen offlinemuzieklijsten te verwijderen.

Category: Navigatie

Als het infotainmentsysteem van de auto spontaan opnieuw opstart tijdens een lopende installatie van een app of een systeemupdate, kunt u proberen of u de app of de systeemupdate opnieuw kunt installeren. Als dat geen soelaas biedt, breng dan voor verdere hulp een bezoek aan een erkende Volvo-werkplaats.

Category: Navigatie

Als u bij het verrichten van een kaartupdate de melding Schakel motor uit, verlaat auto krijgt en de melding na het opnieuw starten niet verdwijnt, breng dan voor verdere hulp een bezoek aan een erkende Volvo-werkplaats. Indien mogelijk kunt u ook 14 dagen wachten, dan verdwijnt het bericht vanzelf.

Category: Navigatie

Load More