De gesprekken over het implementeren van de nieuwe Volvo Dealerstandards, de huisstijl, maakten al snel duidelijk dat er veel wensen waren die tot een grotere verbouwing zouden leiden. Na de verbouwing moet Hooftman niet alleen voldoen aan de Volvo huisstijl, maar ook voorbereid zijn op wat de markt de komende jaren van ons gaat verwachten. Daarvan is de groeiende markt voor occasions een belangrijk aspect. Die markt ontwikkelt zich razendsnel en de kopers zijn veeleisender dan ooit.

Als officieel Volvo dealer wordt er door Volvo Car Nederland (VCNL) en Volvo Car Corporation (VCC) in Zweden van ons verwacht dat wij herkenbaar zijn als onderdeel van de Volvo organisatie. Die herkenbaarheid, samengevat als huisstijl, krijgt natuurlijk om de paar jaar een opfrisbeurt. De nieuwe huisstijl moet komende jaren worden doorgevoerd bij alle Volvo dealers, voor Hooftman is Woerden de eerste vestiging die de update krijgt.

Hooftman officieel Erkend Duurzaam Plus

Het behalen van het “Erkend Duurzaam Plus” certificaat zagen zij als “must” in de focus op duurzaam ondernemen en, als één van de weinig autodealers in Nederland, hebben de jonge ondernemers Ivor en Martine Hooftman dat ook voor elkaar gekregen. Het familiebedrijf Hooftman mag het prestigieuze certificaat de komende twee jaar voeren.

KLM Open 2017

Volvo verbindt zich voor het 2e jaar als ‘Official Car Sponsor’ aan het KLM Open. Het Zweedse automerk levert onder meer de courtesy cars voor spelers en officials. Ook is de nieuwe Volvo XC60 te bewonderen op het toernooi. Het KLM Open vindt plaats van 14 tot en met 17 september op The Dutch in Spijk.

Volvo Car Nederland mag zichzelf een jaar lang het meest klantgerichte bedrijf van Nederland noemen. Dat is gisteravond in Utrecht bekendgemaakt tijdens de zesde editie van de Customer Centric DNA Awards. Albert-Jan Boll (Network Development) en Arthur van Es (Marketing Director) namen vol trots de award in ontvangst.

Volvo en veiligheid zijn al 90 jaar onlosmakelijk met elkaar verbonden. Al sinds de oprichting in 1927 geeft Volvo voorrang aan veiligheid. Dat ligt opgesloten in het DNA. Gabrielsson en Larson zijn in 1927 met Volvo begonnen, omdat ze vonden dat geen enkele auto sterk en veilig genoeg was voor de toen vaak uitdagende Zweedse wegen.

Onze vestiging in Woerden ondergaat dit jaar tijdens een grootscheepse verbouwing een metamorfose. Tijdens de verbouwing zijn we vanzelfsprekend gewoon geopend en ondanks dat we de overlast tot een minimum willen beperken, kunt u hinder ondervinden. Wij danken u op voorhand alvast voor uw begrip en ondersteuning.

Volvo maakt de Volvo V60 Cross Country nog aantrekkelijker en bovendien voor een grotere doelgroep bereikbaar. De meerprijs in vergelijking tot de Volvo V60 is verlaagd naar slechts € 1.000. Verder introduceert Volvo de complete Polar-uitvoeringen van de Volvo S60, V60 en V60 Cross Country. Het voordeel kan hierbij oplopen tot ruim € 8.000.

Private lease

Hooftman Tweets