De koper van een gebruikte Volvo heeft tegenwoordig hogere eisen. Bij de eerste kennismaking moet de auto er smetteloos bij staan, overeenkomstig de geschetste verwachting na het bekijken van de autopresentatie op internet. We spreken wederom met occasionmanager Jeroen Schulze over de occasionmarkt.

Jeroen vertelde vorige keer over de groeiende occasionmarkt en gaat enthousiast verder over de verwachtingen van de klanten. “Voor de klant is élke gekochte auto een nieuwe auto, ook al heeft die auto al enige ervaring. En dan maakt het niet uit of het een auto van € 5.000 of € 50.000 betreft, de klant mag hetzelfde verwachten als iemand die op zoek is naar een nieuwe Volvo. Dus niet een rij stoffige auto’s achter in een hoek van het terrein, vol spinnenwebben en andere ongemakken. Nee, op een duidelijk herkenbare locatie in de showroom, glimmend en piekfijn. Klaar voor nog jaren zorgeloos plezier.”
2017 verbouwing Woerden occasions fotostudio 1240

Zoals gezegd  “Na de verbouwing kunnen we zorgen dat we die presentatie mooier wordt dan ooit. Door de fotostudio kunnen we de betreffende occasion vanuit alle hoeken fotograferen” vertelt Ivor Hooftman. “Een complete premium presentatie, waarbij de klant goed kan voelen hoe het is om in de auto te zitten. We kunnen betere en vooral meer foto’s én films maken. En om te zorgen dat de occasion de verwachtingen overtreft, hebben we straks ook de mogelijkheid om die vervelende kleine deukjes en krasjes zelf te verwijderen.” Na de verbouwing staat de Hooftman occasion collectie er niet alleen perfect bij, er is ook ruimte voor meer occasions waardoor de keuze ruimer wordt. Helemaal overeenkomstig met de eisen van de moderne occasionkoper!

Private lease

Hooftman Tweets